Large without Sidebar

Úno 09

Vizitky – přežitek nebo nutnost?

Vizitky jsou jednou ze základních věcí, o kterou mi klienti píší v rámci tvorby firemní identity jako o nutnosti a na jednání je to většinou první věc, kterou chtějí zrušit, protože jim přijde zbytečná. Jak to tedy je? Potřebujeme ji nebo ne? (Pokračování textu…)
Lis 15

Unsplash – Výborný generátor na fotky

Každý grafik i lajk to zná. Chcete do návrhu zakomponovat hezké obrázky, které se pravděpodobně stejně při realizaci vymění, ale v návrzích to často bývá to gro, na které se klient zaměří. Problém je, že buď můžete jít cestou "jsou to jen návrhy" a použít fotky z fotobanky s vodoznaky,... read more →
Říj 05

Jak se tvoří emailové podpisy a jsou mezi nimi rozdíly?

K navrhování firemní identity se velmi často váže i emailový podpis. Je to taková vizitka v každé vaší zprávě, ať ji odesíláte komukoliv. No jo, ale od mých klientů z mnoha projektů vím, že ne každý ví, co to vlastně emailový podpis je. My si dnes ukážeme, jak vzniká tato... read more →
Čvc 08

Bannery – na co jsou a jak vypadají?

Všichni bannery známe, vídáme je, často se podle nich řídíme a v také podle nich i nakupujeme. Bannery mají mnoho podob i účelů a je dobré je znát, protože vám často dokáží přinést zákazníky nebo jim pomoci v nákupu. Dnes se mrkneme na to, jak se takové bannery dělí a... read more →
Čvn 09

Zlatá na tiskovinách

Velice často objednávám pro své klienty tiskoviny, aniž bych je vůbec viděla. Díky dlouholetým zkušenostem, škole, intenzivním návštěvám tiskárny a někdy divným "osaháváním" materiálů přesně vím, jak požadovaný materiál vypadá nebo má vypadat. Jedna z takových objednávek a realizací proběhla i u firmy TBG Metrostav, pro kterou jsem navrhovala již... read more →
Dub 29
Dub 20

Z volné tvorby

Miluji nahlížet lidem "do kuchyňky" a vidět práci v přímém přenosu. Jak do sebe jednotlivé dílky zapadají, a že ne každý má hned vše hotovo. Přišlo mi tedy fér, nechat vás nahlédnout i do mé dílny, aby byl vidět alespoň ten první dílek celé skládačky. Nejen loga, stroje a software,... read more →
Dub 11

Jak se realizovat, když jste příliš kreativní

Většina grafiků má přesah do dalších oborů úzce souvisejících s kreativitou a ten zbytek mi vždy přijde, že svůj přesah "vybíjí" při sportu a cestování. Znám velmi málo kreativců, kteří by jen seděli u plátna pro klienty a tvořili čistě uživatelsky. Já si své přesahy již nějakou dobu zkouším neustále... read more →