Průřez tvorbou bannerů

Pro většinu klientů, kde se podílím na grafice reklamy, vytvářím i bannery, které vám představuji v jedné referenci
Bannery na remarketing a do DM

Velkou část bannerů navrhuji jako prototyp a poté se z něj vytváří celé kampaně o mnoha rozměrech pro danou reklamu. Mezi referencemi naleznete mnoho prototypů, ale všechny rozměry u dané kampaně zde neuvádím.Kompletní bannerovou kampaň pro remarketing naleznete u reference Torrimex, kterou jsem si pro remarketing vyhradila.

Bannery produktové a posléze bannery, ze kterých se skládají direct maily (DM) zde z části uvádím také. Jsou vytvořeny v čistém stylu, aby byl vždy jasně patrný obsah. Rozsáhlou spolupráci v bannerových kampaních produktových bannerů jsem absolvovala s eshopy grilování.cz a sanasport.cz.

Veškerá tvorba zahrnuje bannerové kampaně i samostatné bannery od roku 2011 – 2017.

Bannery do carouselů, kategorií a na webové stránky

Na většině webových stránkách naleznete v horní části slider (carousel), ve kterém se točí jednotlivé bannery na akce, slevy, aktuality apod. Pokud se nejdená o dlouhodobou spolupráci, vytvářím většinu první sadu bannerů a tím pádem i jejich šablony pro další použití. Takovým projektem byla například autosvětla.cz, kterou jsem tvořila díky spolupráci s firmou Optimato.

Do průřezu v tvorbě uvádím jen velice malý zlomek celkového počtu bannerů, které jsem kdy tvořila.

Zadání klienta

U většiny bannerů vycházím ze zadání přímo od klienta. Podle typu akce, banneru či kampaně spolu vytvoříme nosné prvky, kterými se poté bannery řídí, ať jde již o text, barvy či obsahový obrázek.

Navrhování

Dle každého zadání jsou vytvořeny návrhy promo banneru, který se s každým klientem individuálně schválil, případně upravil do výsledné podoby. Teprve poté rozjíždíme kampaň a transformaci do daných rozměrů či jako šablonu pro další tvorbu.

Spokojenost

Každý klient má jiné požadavky na styl, barevnost či celou kampaň. Netvořím tedy jednotně bannery, které jen plním obsahem, ale snažím se každému klientovi vždy přizpůsobit a i jeho potřebám a potřebám kampaně.

Editovatelnost

Netrvám na tom, abych do budoucna editovala bannery pouze já. Z toho důvodu má každý banner s odevzdáním s sebou i editovatelný soubor, z kterého se dá vycházet do další kampaně.

75
Klientů na bannery
38
Remarketingových kampaní
3246
Vytvořených bannerů
314
Bannerů navíc pro Sklik

 

Výběr z bannerových kampaní

Na jednotlivých kartách jsou zobrazeny různé produktové, webové, facebookové i promo bannery pro remarketing pro různé klienty.