Large without Sidebar

Čvc 08

Bannery – na co jsou a jak vypadají?

Všichni bannery známe, vídáme je, často se podle nich řídíme a v také podle nich i nakupujeme. Bannery mají mnoho podob i účelů a je dobré je znát, protože vám často dokáží přinést zákazníky nebo jim pomoci v nákupu. Dnes se mrkneme na to, jak se takové bannery dělí a... read more →
Čvn 09

Zlatá na tiskovinách

Velice často objednávám pro své klienty tiskoviny, aniž bych je vůbec viděla. Díky dlouholetým zkušenostem, škole, intenzivním návštěvám tiskárny a někdy divným "osaháváním" materiálů přesně vím, jak požadovaný materiál vypadá nebo má vypadat. Jedna z takových objednávek a realizací proběhla i u firmy TBG Metrostav, pro kterou jsem navrhovala již... read more →
Dub 29
Dub 20

Z volné tvorby

Miluji nahlížet lidem "do kuchyňky" a vidět práci v přímém přenosu. Jak do sebe jednotlivé dílky zapadají, a že ne každý má hned vše hotovo. Přišlo mi tedy fér, nechat vás nahlédnout i do mé dílny, aby byl vidět alespoň ten první dílek celé skládačky. Nejen loga, stroje a software,... read more →
Dub 11

Jak se realizovat, když jste příliš kreativní

Většina grafiků má přesah do dalších oborů úzce souvisejících s kreativitou a ten zbytek mi vždy přijde, že svůj přesah "vybíjí" při sportu a cestování. Znám velmi málo kreativců, kteří by jen seděli u plátna pro klienty a tvořili čistě uživatelsky. Já si své přesahy již nějakou dobu zkouším neustále... read more →
Bře 31
Bře 30

Jak vypadá grafický manuál a k čemu slouží

Vždy když začínám novou spolupráci na logu, tak svým klientům radím, aby si k logu určitě nechali navrhnout i grafický manuál. Za mě je to nedílná součást každé podařené firemní identity. Ano, mohu namítnout, že bych grafický manuál měla vytvořit ke každému logu a dříve tomu tak i bylo. Nicméně... read more →